Vacation responder - KHASIAT MADU LEBAH
SUBTOTAL :

Follow Us

Vacation responder

Vacation responder

Short Description:

Product Description


Vacation Responder pula berfungsi sekiranya kita sedang offline dan ada orang hantar email kepada kita, maka mereka secara automatic akan menerima email balasan dari kita.

Contoh Vacation Reminder saya adalah seperti berikut. Anda boleh guna ayat sendiri yang lebih power.

"Setiap hari bermacam-macam jemputan buat duit secara ONLINE atau
OFFLINE menerjah e-mail saya. Syukur saya telah pun membuat pilihan yg betul
dengan memilih sebuah perniagaan ONLINE yg SEBENAR, SAH, STABIL &
LUMAYANN. Sekarang saya tidak perlu lagi mencari peluang perniagan
lain sbb sangat berpuas hati dgn perniagaan skg & akan tumpukan
sepenuh masa menjalankan perniagaan ONLINE saya secara PART TIME.
Sekarang juga saya tidak lagi mencari prospek & biarkan prospek yg
benar2 berminat mencari saya. Adakah anda salah seorang dari mereka?
Untuk mengetahui bagaimana kami boleh menjana sehingga RM5,000.00
seminggu dan bagaimana anda juga boleh berjaya seperti kami.
http://www.vemillionclub.com/muhalith/
http://jakmasvemma.blogspot.com"


0 Reviews:

Post Your Review