Email Signature - KHASIAT MADU LEBAH
SUBTOTAL :

Follow Us

Email Signature

Email Signature

Short Description:

Product Description

Email Signature

Zaman Internet kini, email merupakan kaedah komunikasi yang efektif dan murah. Kita sering menggunakan email setiap hari untuk berkomunikasi.

Kaedah Mudah #1 yang ramai terlepas pandang adalah menggunakan email signature untuk mempromosikan perniagaan berangkaian yang disertai.

 
Berapa kali anda menghantar atau membalas email dalam sehari? Katakan anda menghantar atau balas 5 email sehari. Ini bererti 25 email seminggu. Ini juga bererti 100 email sebulan!

 
 

Ambil peluang ruangan signiture di email anda untuk mempromosikan perniagaan anda tanpa sebarang usaha tambahan setiap kali. Anda hanya perlu ubahsuai signiture anda sekali sahaja, dan setiap kali anda menggunakan email, penerima akan dapat membaca promosi perniagaan berangkaian anda!

Oleh itu, ambil kesempatan promosi menggunakan signiture di email anda. Sesiapa yang menerima email anda akan juga turut menerima mesej dan maklumat anda di akhir setiap email. Ia merupakan promosi percuma setiap kali menghantar email tanpa perlu usaha sedikit pun pada setiap masa.

 Untuk menggunakan email signature, anda perlu mengubah suai ruangan "Option" di program email anda dan pilihan "Signature".

Sekiranya anda menggunakan Yahoo! Mail, pergi ke Option>Signature dan isikan maklumat yang anda inginkan sebagai Email signiture anda.

Sekiranya anda menggunakan Google! Mail, pergi ke Setting>General>Signature dan isikan maklumat yang anda inginkan sebagai Email signiture anda.

 

Sebagai contoh, email signiture anda boleh tertulis:

============================

Ketahui bagaimana kami boleh menjana

pendapatan 4 hingga 5 angka sebulan hanya

dari rumah secara part time dibantu oleh

internet sepenuhnya.

http://www.muhalith.vemmabizportal.com/register.html - peluang perniagaan anda


 

1 Review:

  1. Salam, info yang menarik...Baru tadi edit signature kat email gmail. Selama ini tak tahu nak buat, sekarang dah pandai buat. Terima Kasih:)

    ReplyDelete