Email kepada Kenalan - KHASIAT MADU LEBAH
SUBTOTAL :

Follow Us

Email kepada Kenalan

Email kepada Kenalan

Short Description:

Product Description


Sudahkah anda mengumumkan perniagaan berangkaian anda pada kenalan-kenalan dalam address book email anda? Sering kali apa yang terdapat dihadapan mata kita abaikan.

Umumkan pada kenalan-kenalan anda mengenai perniagaan berangkaian anda. Ada juga yang malu untuk memberitahu kenalan tentang perniagaan yang dijalankan.

 
Bagi mereka yang malu untuk kongsikan perniagaan dengan kenalan, nasihat saya, jangan mulakan perniagaan! Sekiranya perniagaan yang dilakukan adalah halal dan memanfaatkan orang ramai termasuk kenalan anda juga, maka, tiada sebab untuk kita malu.

 

Di sini juga saya ingin memberi tip kepada anda untuk TIDAK menggunakan email-email template atau iklan email yang telah disediakan oleh syarikat rangkaian yang anda sertai. Ini kerana, seringkali email template yang diberikan tidak mempunyai sentuhan peribadi dari anda!

Biar saya berikan contoh email template kebiasaan:

==========

 
Hello!

Saya telah menyertai satu perniagaan alaf baru yang pastinya memberi pulangan berganda kepada anda. Harapan saya anda juga turut serta kerana sekiranya tidak, ia amat merugikan! Sertai program alaf baru ini dengan cara klik di link... http://www.vemillionclub.com/muhalith/


Jangan lepaskan peluang ini kerana ia dapat menjanakan pendapatan yang lumayan... sekian... sekian...


 

-Ahli X


 

========== 

Sememangnya tidak mempunyai sentuhan peribadi! Pastinya anda terima banyak email sebegini dalam inbox anda bukan?


 

Bandingkan pula dengan sekiranya anda menghantar email seperti ini:



========== 

 Assalamulaikum Amir,

Apa khabar? Lama juga tak dengar berita. Mudah-mudahan keluarga semuanaya berada dalam keadaan sihat sejahtera.

Amir, memandangkan dah lama kita tak bertukar berita, suka saya kongsikan untuk Amir atau keluarga sekiranya berminat bahawa kini saya menyertai Vemma sebuah program perniagaan berangkaian yang 100% online, sah dan halal.

Sekarang saya tidak perlu lagi mencari peluang perniaganlain sbb sangat berpuas hati dgn perniagaan skg & akan tumpukansepenuh masa menjalankan perniagaan ONLINE saya secara PART TIME
Sekarang juga saya tidak lagi mencari prospek & biarkan prospek ygbenar2 berminat mencari saya. Adakah anda salah seorang dari mereka?Untuk mengetahui bagaimana kami boleh menjana sehingga RM5,000.00seminggu dan bagaimana anda juga boleh berjaya seperti kami. 

Ataupun sekiranya ingin mengetahui peluang perniagaan Vemma dengan leih lanjut, anytime boleh call saya di XXXXXXX...


Ok, bila free, boleh kita minum2 pekena teh tarik!



 

-Samidin

========== 

 Pastinya kandungan email sebegini adalah lebih mesra kerana anda ingin mendekatkan dengan kawan anda sendiri dan bukannya orang asing!

 Saya pasti, kaedah email yang lebih personal dan lebih mesra kepada penerima sebegini, akan memberi impak yang lebih hebat!


 

0 Reviews:

Post Your Review