Rahsia Orang Kaya Bertambah Kaya - KHASIAT MADU LEBAH
SUBTOTAL :

Follow Us

Tip
Rahsia Orang Kaya Bertambah Kaya

Rahsia Orang Kaya Bertambah Kaya

Short Description:

Product Description


Saya banyak kali menerima email dari pakar-pakar pemasaran internet. Banyak juga rahsia dan tip-tip yang saya terima yang saya boleh jadikan panduan dalam program pemasaran internet saya. Saya cukup tertarik dengan salah satu email yang saya terima dari team Aspirasi Cyber iaitu Apakah sebenarnya rahsia si kaya? Apakah persamaan yang terdapat pada mereka yang kaya raya? Apakah strategi mereka dalam menambahkan pendapatan mereka?Jawapannya ialah aliran pendapatan yang berganda atau bak kata orang putih, "multiple streams of income."

Aliran pendapatan berganda bermaksud untuk tidak bergantung kepada hanya satu punca pendapatan sahaja. Sekiranya anda mempunyai satu punca pendapatan sahaja, apakah akan terjadi sekiranya punca pendapatan tersebut terhenti?

Sebagai contoh, sekiranya anda sedang bekerja dengan satu syarikat, dan oleh sebab yang tidak dapat dielakkan, syarikat tersebut terpaksa memberhentikan anda. Apakah akan terjadi dengan aliran pendapatan anda? Sudan tentunya pendapatan anda akan turut terhenti.

Bayangkan sekiranya ini terjadi kepada anda. Sekiranya anda bekerja makan gaji, atau menjalankan satu jenis perniagaan, apa akan terjadi sekiranya pendapatan anda daripada satu punca tersebut terhenti? Berapa bulan anda dapat menampung kos kehidupan anda
dengan simpanan yang sedia ada?

Bagi kebanyakan orang, sekiranya kita lihat senario ini, jawapannya amat mengejutkan. Mungkin wang simpanan yang kita ada hanya dapat menampung kurang dari tiga bulan kos kehidupan kita. Aliran pendapatan berganda adalah apabila anda mempunyai pelbagai punca pendapatan.

Aliran pendapatan yang berganda diamalkan oleh ramai golongan yang kaya.Mereka tidak hanya bergantung kepada satu punca pendapatan. Usahawan yang berjaya tidak bergantung hanya kepada satu perniagaan sahaja, malah mereka memulakan beberapa jenis perniagaan untuk menghasilkan untung yang berganda.

Sebagai tambahan, untung dari perniagaan pula dilaburkan untuk mendapat pulangan pelaburan. Ini menambahkan lagi aliran pendapatan.

Dengan mempunyai  punca pendapatan berganda, kita akan dapat memperoleh aliran pendapatan yang berganda. Sekiranya seseorang mempunyai lima punca pendapatan, di mana setiap daripadanya dapat memperoleh RM3,000 setiap bulan.Jumlah pendapatan kesemuanya akan menjadi RM 15,000.

Sekiranya dia menambah kepada 10 punca pendapatan, maka, pendapatan bulanannya menjadi RM30,000. Fikirkan bagaimana anda boleh gandakan pendapatan anda ketika ini. Fikir bagaimana anda boleh membuka lebih banyak "pili" pendapatan untuk menghasilkan aliran pendapatan yang lebih deras seperti si kaya! untuk memperoleh lebih keuntungan. 

Sekiranya dia menambah kepada 10 punca pendapatan, maka, pendapatan bulanannya menjadi RM30,000. Fikirkan bagaimana anda boleh gandakan pendapatan anda ketika ini. Fikir bagaimana anda boleh membuka lebih banyak  punca pendapatan untuk menghasilkan aliran pendapatan yang lebih banyak seperti  si kaya!

Dan sebagai untuk mempelbagaikan lagi 'Multiple Streams Of Income' melalui internet, ramai orang yang menyertai MLM internet.MLM sekarang bukan macam dulu agi,sekarang boleh  lakukannya di rumah saja tanpa perlu jumpa orang.Banyak kos dapat dijimatkan terutamanya  makan, minum, minyak  dan ma

0 Reviews:

Post Your Review